طراحي بنر طراحي بنر

mycustomer

طراحي بنر

اصول طراحي بنر چيست؟

سال‌هاست كه بنرها در چهار چوب يك طراحي هنري و گرافيكي به شكل پارچه و يا كاغذ به جهت اطلاع رساني و تبليغات توانسته‌اند كاربردهاي فراواني داشته باشند؛ اما امروز اين روش به سبكي نوين خود را معرفي كرده است و تبليغات را در دنياي مجازي مانند سايت‌هاي پربازديد، شبكه هاي اجتماعي، بنرهاي كليكي و بسياري مدل‌هاي ديگر انجام مي‌دهد. چرا كه تبليغات آنلاين هيچ موقعيت مكاني و زماني ندارد و طيف گسترده‌اي از مخاطبان مي‌توانند آن را بازديد كنند.

البته اين روزها بنرها با طراحي چاپي و اينترنتي بيشتر براي معرفي برندهاي تجاري و افزايش فروش به كار مي‌روند كه بسته به نياز مشتري در نمونه‌هاي مختلفي طراحي مي‌شوند.

 

انواع طراحي بنر

به طور كلي بنرها در ۲ گروه اصلي با نام بنرهاي گيف و همچنين بنرهاي فلش دسته‌بندي مي‌شوند كه هر كدام طراحي هاي مختلفي دارند. مثلاً طراحي‌هاي بنر گيف عبارت‌اند از:

بنرهاي ثابت

اين بنرها در قالب يك فرمت GIF حاوي تصويرها و متن‌هاي مختلف طراحي مي‌شوند كه تحركي ندارند.

بنرهاي متحرك

اين بنرها شامل تعدادي بنر ثابت است كه توسط فتوشاپ طراحي شده‌اند و غالباً خاصيت تغييرپذيري دارند. البته هر كدام مي‌توانند در سبك‌هاي مختلفي مانند:

سبك معمولي

سبك رئاليسم

و همچنين سبك فلت طراحي شوند.

 

كاربرد طراحي بنر

با توجه به كاربردهاي زيادي كه بنرها در مواردي مانند تبليغات، شبكه هاي اجتماعي، وب‌سايت‌ها، اپليكيشن ها، اماكن عمومي و صنعت دارند؛ امروزه طراحان گرافيكي سعي مي‌كنند تا با توليد و انواع بنر استاتيك، بنر چاپي و… اصولاً طراحي‌هاي مختلفي از بنر را به صورت:

طراحي‌هاي بنر تبليغات

طراحي‌هاي بنر فروشگاهي

طراحي‌هاي بنر اينستاگرام

طراحي‌هاي بنر مذهبي

طراحي‌هاي بنر تسليت

و همچنين طراحي‌هاي بنر تلگرام انجام دهند.‌

 

برندهاي برتر طراحي بنر

طراحي بنر يكي از پرطرفدارترين شيوه‌هاي تبليغاتي و اطلاع رساني است كه تلفيقي از تصاوير و متن مي‌باشد. اين روش بيشتر به صورت پارچه‌اي و كاغذي شناخته شده است. در صورتي كه طراحي هاي بنري در شبكه هاي اجتماعي و وب‌سايت‌ها نيز بسيار كارآمد است. پس با ما در اين بخش از برند آناليز همراه شويد تا در مورد طراحي هاي بنر صحبت بيشتري داشته باشيم.ضمن اينكه در انتهاي اين مقاله ما به شما ۱۰ برند برتر را كه در زمينه طراحي هاي بنر مهارت دارند؛ معرفي مي‌كنيم تا شما مطابق با بودجه مالي، سليقه شخصي، بررسي امتياز وب‌سايت مورد نظر، ميزان رضايت كاربران و مشتريان و همچنين نوع خدمات خود، بهترين اين مراكز را انتخاب نماييد.‌

 

معرفي طراحي بنر فلش

اين نوع بنرها عمدتاً با استفاده از فرمت Swf قابل طراحي هستند و نظير بنرهاي گيف از تصوير و متن‌هاي مختلفي برخوردار مي‌باشند كه اصولاً متحرك خواهند بود.

مزايا

قابليت افزودن فريم‌هاي بيشتر

قابليت افزودن افكت‌هاي ويژه و حرفه‌اي

حجم كمتر

معايب

براي طراحي چنين بنرهايي مي‌بايست فلش پلير را نصب كنيد كه همين امر سبب شده است تا اين دسته از طراحي‌هاي بنر بازدهي كمتري را ارائه دهند.

 

طراحي انواع بنر تعاملي

در اين روش طراحي توسط نمونه‌هاي مختلفي از نرم‌افزارها و برخي تكنولوژي‌هاي رسانه‌اي انجام مي‌شود. بنابراين برخي ويژگي‌ها را به بنرها اضافه مي‌كنند تا بتواند تعامل‌پذيري ويژه‌اي را به دست آورد. جالب است بدانيد كه اين نمونه بنرهاي تعاملي بيشتر به شكل فلش طراحي مي‌شوند.

 

طراحي بنر گيف

تفاوت آشكاري كه طراحي‌هاي بنر گيف با طراحي‌هاي بنر فلش وجود دارد تنها در نوع فرمت آن‌ها مي‌باشد.

مزايا

براي اجراشدن به هيچ برنامه‌اي براي نياز ندارد.

بازدهي بالا

هزينه كم

معايب

در طراحي چنين بنرهايي غالباً امكان افزودن بعضي از افكت‌ها وجود ندارد؛ اما نكته مهم اينجاست كه بنرهاي فلش مي‌توانند به بنرهاي گيف تبديل شوند، بنابراين بنرهاي گيف كاربري‌هاي بيشتري دارد.

 

سخن پاياني

چنانچه مي‌خواهيد بهترين طراحي هاي بنر را در نمونه‌هاي گيف و فلش انجام دهيد تا بتوانيد در دنياي مجازي بيشترين بازديدكننده را به سمت خود جلب كنيد مي‌بايست از مهارت بهترين گرافيست‌ها بهره ببريد.

 

بنابراين ما در ادامه‌ي اين بخش از برند آناليز سعي كرده‌ايم با معرفي ۱۰ برند برتر در زمينه طراحي‌هاي بنر گرافيكي بهترين مراكز طراحي انواع بنر را در اختيار شما قرار دهيم تا شما به راحتي و در كمترين زمان از ميان بهترين مراكز، يكي را انتخاب نموده و از خدمات خود نهايت رضايت را داشته باشيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/22 ساعت: ۱۶ توسط:mycustomerr :